Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Період виконання дослідження:
Вказується фактичний термін виконання дослідження з 22.12.2018 року по 17.01.2018 року.
Звітний період:
Оскільки, оцінка за модулем «Задоволеність роботою суду його клієнтами» фактично базується на опитуваннях, звітним періодом є рік виконання дослідження – 2018 рік.
Виконавці дослідження:
Якщо виконавцем дослідження є громадська організація чи інша третя сторона, вказуються основні дані про цю організацію. Якщо опитування громадян проводить сам суд, то вказуються ПІБ та посада кожного з виконавців дослідження.
Організація дослідження та формування вибірки:
В даному розділі варто коротко зазначити яким чином формувалася вибірка респондентів (наприклад, кожен третій відвідувач суду протягом певного проміжку часу). Варто надати в табличному вигляді загальну характеристику респондентів, а саме:
Кількість респондентів |
12 |
Розподіл за віковими характеристиками |
20-35=15% 36-50=35% 50-80=50% |
Розподіл за статтю |
Чол.=50% Жін.=50 % |
Географічний розподіл |
Мешканці Новоукраїнки= 81 % Мешканці Новоукраїнського р-ну =33% Мешканці з Кіровоградської області -12%
|
Розподіл за матеріальними статками |
Отримувачі субсидій – 20 % Середні статки (до 10 тис.) -73 % Заможні особи (від 10 тис.) – 7 %В |
Рівень освіти |
Неповня середня – 1 % Середня спеціальна – 2 % Вища бакалавр – 97 %
|
Розподіл за роллю в судовому процесі (позивач, свідок, потерпілий і т.д.) |
Позивачі – 5 осіб Відповідачі – 5особи Боржники (за суднаказом) – 2
|
Розподіл за судовим процесом |
Цивільне –100% |
Розподіл за стадією розгляду справи |
Підготовчий розгляд – 0 % Попередній розгляд – 2 % Розгляд по суті – 8 % Оскарження рішення – 0 % Скасування судового наказу – 90 % Отримання рішень в архіві – 8 ос. |
Всі ця інформація надається суду виконавцями опитування.
Таблиці результатів
Таблиця 4.1. Загальна оцінка якості роботи суду за 5-бальною шкалою.
Суд має на свій розсуд запитати у виконавців опитування розбивку респондентів за певними характеристиками, наприклад за видами судового процесу, в якому респонденти беруть участь, за віком, за рівнем освіти або за роллю в судовому процесі.
№ |
Респондент за характеристикою |
Кількість респондентів |
1 (дуже погано) |
2 |
3 |
4 |
5 |
Не відповіли |
Середня інтегральна оцінка |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Позивач |
5 |
|
|
|
|
5 |
0 |
|
2 |
Відповідач та боржники |
5 |
|
|
|
|
5 |
0 |
|
3 |
за судовим наказом |
2 |
|
|
|
2 |
|
0 |
|
4 |
Всього: |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
Таблиця 4.2. Доступність суду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Чи легко респондентам було знайти будівлю суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
2 |
Чи зручно респондентам діставатися до будівлі суду громадським транспортом? (Якщо Ви не користуєтеся громадським транспортом, дайте відповідь на наступне запитання) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
3 |
Чи зручно паркувати автомобіль (достатньо паркувальних місць) біля будівлі суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
4 |
Чи зазнавали респонденти певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони? |
Відсоток «Так», «Ні» |
100% |
5 |
Чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
6 |
Чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію телефоном? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
7 |
Чи дозволяв графік роботи канцелярії суду вчасно та безперешкодно вирішувати справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та ін.)? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
8 |
Чи могли б респонденти дозволити витрати на послуги адвоката (юриста-консультанта) у разі необхідності? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,8 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,7 |
Таблиця 4.3. Зручність та комфортність перебування в суді. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
2 |
Вільний доступ до побутових приміщень (туалетів) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
3 |
Чистота та прибраність приміщень |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
4 |
Достатність освітлення |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
Таблиця 4.4. Повнота та ясність інформації. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Зручність розташування інформаційних стендів та дошок об’яв |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
2 |
Задоволеність наявністю інформації щодо розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
3 |
Задоволеність наявністю інформації щодо правил допуску в суд та перебування в ньому |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
4 |
Задоволеність наявністю інформації щодо справ, що призначені до розгляду |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4 |
5 |
Задоволеність наявністю інформації щодо зразків документів (заяв, клопотань, тощо) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4 |
6 |
Задоволеність наявністю інформації щодо порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
7 |
Відсоток учасників проваджень, що користувалися сторінкою суду в мережі Інтернеет ? |
відсоток |
5 |
8 |
Чи знайшли учасники проваджень на сторінці суду потрібну інформацію? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,8 |
Таблиця 4.5. Сприйняття роботи працівників апарату суду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Старанність працівників апарату суду та відсутність помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
2 |
Виявлення працівниками апарату суду доброзичливості, поваги, бажання допомогти |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
3 |
Виявлення працівниками апарату суду однакового ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
4 |
Виявлення працівниками апарату суду професіоналізму, знання своєї справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
|
45 |
Таблиця 4.6. Дотримання термінів судового розгляду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Вчасний (відповідно до графіку) початок останнього засідання по справі |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
2 |
Врахування побажання учасника судового провадження при призначенні дня та часу засідання |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
3 |
Вчасне отримання повістки та повідомлення про розгляд справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4 |
4 |
Обґрунтованість затримки/ перенесення слухань у розгляді справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
|
4,5 |
Таблиця 4.7. Сприйняття роботи судді. Інтегральні показники за картками громадянського звітування.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску , якщо такий був) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
2 |
Коректність, доброзичливість, ввічливість |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
3 |
Належна підготовка до справи та знання справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
4 |
Надання можливостей сторонам обгрунтовувати свою позицію |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
5 |
Дотримання процедури розгляду |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
|
5 |
Таблиця 4.8. Судове рішення. Відносні, кількісні та інтегральні показники за картками громадянського звітування тих респондентів, чиї справи вже завершено.
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
1 |
Кількість респондентів, чиї справи вже завершено |
Число |
12 |
2 |
Рішення на користь респондента |
Відсотки «Так» / «Ні» |
12 |
3 |
Наміри респондента оскаржувати рішення |
Відсотки «Так» / «Ні» |
0 |
4 |
Отримання респондентами тексту рішення по справі |
Відсотки «Так» / «Ні» |
12 |
5 |
Вчасне отримання респондентами тексту рішення по справі |
Відсотки «Так» / «Ні» |
12 |
6 |
Легкість та доступність для розуміння мови викладення рішення |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
7 |
Сприйняття респондентами обґрунтованості рішення (чи було рішення добре обґрунтоване?) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
5 |
8 |
Середня кількість судових засідань, що відбулися по справах тих респондентів, чиї справи вже завершено |
Число |
1 |
9 |
Середня кількість судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду |
Число |
0 |
10 |
Середня кількість візитів до суду, що не були пов’язані з судовими засіданнями |
Число |
2 |
Таблиця 4.9. Порівняння інтегральних показників карток громадянського звітування в часі.
Ця таблиця рекомендована, якщо в суді неодноразово проводилися опитування громадян
Вимір якості |
Попередні дані |
Поточні дані |
Зміни |
Доступність суду |
0 |
|
|
Зручність та комфортність перебування у суді |
0 |
|
|
Повнота та ясність інформації |
0 |
|
|
Дотримання термінів судового розгляду |
0 |
|
|
Якість роботи працівників апарату суду |
0 |
|
|
Якість роботи судді |
0 |
|
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС ЗА ВСІМА ВИМІРАМИ ЯКОСТІ |
0 |
|
|
СЕРЕДНЯ ОЦІНКА ЗА 5-БАЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ |
0 |
|
|
Рекомендації учасників судових проваджень та зміни за останній час
1) Виміри якості, які слід покращувати в першу чергу.
Вимір якості |
Ранг |
Доступність суду |
2 |
Зручність та комфортність перебування у суді |
4 |
Повнота та ясність інформації |
6 |
Дотримання термінів судового розгляду |
4 |
Якість роботи працівників апарату суду |
6 |
Якість роботи судді |
5 |
2) Рекомендації учасників судових проваджень
3) На думку учасників судових проваджень, чи забезпечують наявні матеріально-технічні ресурси потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов’язків?
Так |
Відсоток |
80 |
Ні |
Відсоток |
20 |
Не відповіли на запитання |
Відсоток |
0 |
4) Враження респондентів від візиту до суду у порівнянні з очікуваннями
Кращі, ніж очікував |
Відсоток |
80 |
Гірші, ніж очікував |
Відсоток |
0 |
Відповідають очікуванням |
Відсоток |
20 |
Не відповіли на запитання |
Відсоток |
0 |
5) Для респондентів, що були в цьому суді раніше (минулого року, або ще раніше), чи змінилася, на їх погляд якість роботи суду загалом?
Покращилась значно |
Відсоток |
98 |
Покращилась несуттєво |
Відсоток |
0 |
Залишилась без змін |
Відсоток |
1 |
Дещо погіршилася |
Відсоток |
0 |
Значно погіршилася |
Відсоток |
0 |
Важко сказати |
Відсоток |
1 |
Не відповіли на запитання |
Відсоток |
0 |
5) Для респондентів, що були в цьому суді раніше, чи відчули вони певні зміни в організації роботи суду після запровадження автоматизованої системи діловодства?
Так, відчув позитивні зміни |
Відсоток |
99 |
Так, відчув негативні зміни |
Відсоток |
0 |
Ні, не відчув ніяких змін |
Відсоток |
1 |
Не відповіли на запитання |
Відсоток |
0 |
|
|
|
Висновки:
Проведене оцінювання свідчить, що робота суду учасниками судових проваджень оцінена добре, про що свідчить середня оцінка 4,50. Переважна кількість опитаних позитивно оцінили роботу як суддів, так і працівників апарату суду. Більшість респондентів відмітила, що судові рішення є обґрунтованими та доступними для розуміння, тексти судових рішень ними отримано вчасно.
Рекомендації:
З метою зменшення негативних характеристик роботи суду учасники судових проваджень рекомендували збільшити склад суддів,встановити електронне табло, забезпечити доступ осіб з обмеженими фізичними можливостями до залів судового засідання тощо.
Проте, з аналізу анкет вбачається, що більшість респондентів відмітили покращення якості роботи суду в порівнянні з минулими періодами.