flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

УЗАГАЛЬНЕННЯ СТАНУ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН У СУДІ ЗА ІІ КВАРТАЛ 2013 РОКУ

Звернення громадян це - викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги. Пропозиція (зауваження) – звернення громадян  , де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умови життя, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) – звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм  власності , народних депутатів України, депутатів  місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання – письмове звернення з проханням  про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод.

Скарга – звернення з вимогою про поновлення прав і захист законих інтересів громадян, порушених діями(бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об»єднань громадян, посадових осіб.

Основними вимогами щодо звернення громадян є обов»язково має бути зазначено ім.»я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження , а ті,  які не потребують додаткового вивчення , - невідкладно, але не пізніше п»ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушенні у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи чи організації встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляє особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питання, порушених у звернення, не може перевищувати сорока п»яти днів.

На протязі  ІІ кварталу 2013 року  до Новоукраїнського районного суду Кіровоградської області надійшла 19.06.2013 року письмова скарга від Антошиної Н.Г. відповідачки по цивільній справі  за позовом Кокори І.В.  про припинення, стягнення, та стягнення сплачених аліментів  про порушення її процесуальних прав як сторони в цивільному процесі. По даній скаргі суддею було надано письмову відповідь.